Help

  1. Wat moet ik doen om volledige toegang te krijgen tot Economie voor Jou?

    Via je social media account kan je je gratis aanmelden voor Economie voor Jou en daarmee krijg je toegang tot een deel van de site. Voor 29 euro krijg je hier voor het hele schooljaar toegang tot alle examens.

  2. Wat heb ik nodig om gebruik te kunnen maken van Economie voor Jou?

    Een moderne webbrowser – Internet Explorer (9 of hoger), Firefox, Google Chrome, Safari – met de Microsoft Silverlight plugin geïnstalleerd op Windows of Mac OS. Economie voor Jou ondersteunt nog niet het gebruik op mobiele telefoons en het gebruik op de iPad is nog experimenteel. Verder heb je een account nodig op Facebook, Twitter, Google of LinkedIn.

  3. Wat moet ik doen als ik niet op te lossen problemen ondervind?

    Wanneer je problemen ondervindt op de website (en deze niet op te lossen zijn na het raadplegen van de Vraag en antwoord sectie) kan je contact met ons opnemen via de Contact pagina. Met onopgeloste inhoudelijke vragen over examenstof e.d. kan je terecht bij de “Vraag ’t ons” sessies.

  4. Het social-media account waarmee ik inlog ben ik kwijtgeraakt of is geblokkeerd.

    Als je je account niet meer kan gebruiken om in te loggen op Economie voor Jou, stuur ons dan een bericht via de Contact pagina met daarin je naam en het e-mailadres dat je de eerste keer gebruikt hebt. Wij sturen je dan een link waarmee je een ander account aan Economie voor Jou kan koppelen.

  5. Mijn social-media account werkt, maar wil niet inloggen op Economie voor Jou.

    Voor je kan inloggen op Economie voor Jou dien je in het social-media platform Economie voor Jou te autoriseren om gebruik te maken van jouw account. Wanneer je dit hebt uitgezet of niet hebt geaccepteerd zal het inloggen niet slagen.

  6. Hoeveel kost Economie voor Jou?

    Je kan je gratis aanmelden voor Economie voor Jou. Wil je echter volledige toegang tot de website, dan kost dit 29 euro voor dit schooljaar. Voor scholen e.d. bieden wij een groepskorting aan en hiervoor kan je contact met ons opnemen.

  7. Wat moet ik doen als mijn iDeal betaling is mislukt?

    Als je betaling is mislukt en er geen geld afgeschreven is, probeer dan opnieuw te bestellen. Mocht het blijven mislukken neem dan contact met ons op.

  8. Hoe wissel ik mijn voucher in?

    1. Meld je aan en selecteer een social media account dat je wilt koppelen aan Economie voor Jou;

    2. Vul de gevraagde gegevens in;

    3. Nadat je registratie voltooid is en je ingelogd bent, klik je rechtsboven op Upgrade;

    4. Vul hier je vouchercode in;

    5. Je hebt nu toegang tot alle content en je kunt direct aan de slag.

  9. Ik wil mijn bestelling annuleren.

    Je hebt na aankoop veertien (14) dagen de gelegenheid de aanschaf ongedaan te maken en binnen die periode recht op volledige terugbetaling, maar uitsluitend als je in die tijd niet hebt ingelogd en ook anderszins geen gebruik hebt gemaakt van onze (betaalde) diensten. Een verzoek voor teruggave kun je richten aan: